Най-старите и статични рекламни носители - вестниците и списанията се опитват да “копират” похватите на интерактивните рекламни формати. Обяснимо-не само заради кризата, а и защото отдавна потребителят вече не се интересува от ролята на пасивен съзерцателна рекламни послания.
“Допълнена” реалност или как да постигнеш триизмерност на хартията. Използван е методът augmented reality, AR. Е, малко е досадно да “покажеш” страницата на уеб камерата, за да видиш триизмерното изображение, но пък е интересно.
“Допълнена” реалност или как да постигнеш триизмерност на хартията. Използван е методът augmented reality, AR. Е, малко е досадно да “покажеш” страницата на уеб камерата, за да видиш триизмерното изображение, но пък е интересно.
Интерактивност на хартия е относително сложно, но все пак…
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
ОтговорИзтриване