вторник, 2 юни 2009 г.

Big Ideas



Винаги са ме впечатлявали добре осъществените идеи. Разбира се за създаването на такива идеи няма модел, или закони които трябва да се спазват. Идеята се ражда и започва да говори сама за себе си. В минали статии си поговорихме за това какво е Guerrilla Ad. А в тази ще ви покажа още примери за този вид реклама и какво правят колегите ни по света.Този път ще се съсредоточим върху визитните картички като един наистина нестандартен начин за това как сами да рекламиране себе си пред останалите.Enjoy!!!













Да се надяваме , че един ден на българския пазар ще има също толкова иновативни идеи:)А повече такива може да намерите тук:

http://www.oddee.com/item_95201.aspx

3 коментара:

  1. Наистина страхотни идеи.Но не знам как шоколадовата визитка не изкушава дори притежателя й.Но иначе наистина хубава темичка, дано скоро има още такива готини идеи за визитки.А и дано един ден ги видим и в БГ

    ОтговорИзтриване
  2. На мен пък ми харесва страшно много визитката за адвоката по бракоразводни дела:)))))))

    ОтговорИзтриване
  3. Темата с визитните картички ми е любима, като част от корпоративната идентичност. Показаните тук идеи са наистина готини и в големите дизайнерски книги можем да се насладим на много такива. Въпросът обаче е доколко са приложими в практиката.
    Първо ще отговоря на въпросът защо в БГ не виждаме такива?
    1. Защото са много скъпи и трудни за реализация.
    2. За никой не е тайна, че дизайнът и изобщо креативноста в БГ не е на високо ниво.
    3. Кому са нужни подобни визитки? Аз бих ги препоръчала на хора с артистични професии или предлагщи специфични услуги. В БГ артистичните хора не могат да си позволят подобни визитки – в общият случай, да не говорим че ще е мъка докато някой им ги направи Тук идва ред на първия въпрос . В практиката най-масовите визитки естествено са тези на бизнеса и правителствения сектор. Там са най-необходими и се произвеждат големи количества. В този случай обаче трудно можем да говорим за прилагане на креативни и фриволни решения. Когато става въпрос за наистина сериозна и авторитетна организация правилата са изключително консерванитвни. Дори смея да кажа, че има етикет.
    Визитката за която говоря е: семпла, стилна, не се използват много цветове, отпечатана е на бял или друг много светъл картон. Когато се търси престижност се използва скъп картон, печатът задължително е качествен, а ефект може да се постигне отново със скъпа специална печатарска тефника като перге, специфични лакове и тн.
    Нещо много важно: когато проектирате визитки от категорията за която говоря НИКОГА НЕ ГИ ПРАВЕТЕ ДВУСТРАННИ!!! Това е според етикета на официалното общуване, който се ползва в дипломацията например. Ако трябва да са БГ и ЕN – правят се две отделни!
    Май стана статия, не коментар, ама се надявам и аз да съм казала нещо интересно :).

    ОтговорИзтриване