сряда, 27 май 2009 г.

Bluetooth Marketing

Bluetooth Marketing създава възможност за реклама посредством Bluetooth технология като я базира на конкретен продукт или място. Информацията може да бъде получавана от хората, които желаят да я получат и разполагат с устройство, поддържащо технологията; намират се на дадено място или в близост до специален обект. Приемащото устройство може да е мобилен телефон, джобен компютър (PDA), лаптоп или друго подобно, имащо Bluetooth функция.
Самото рекламно послание в разнообразни форми – изображение, звук, видео, игра, може да бъде разпратено до всички устройства, само някои от тях или определена мрежа от потребители в близост до продукта/обекта или мястото.
Bluetooth Marketing намира приложение в различни типове бизнес, приспособявяйки се към нуждите му така, че максимално ефективно и лесно да осигури възможност за реклама и комуникация с потребителите.




От 4-ти май по спирките на градския транспорт в София, всеки може да получи директно на мобилния си телефон актуална информация за най-горещите спортни събития и детайли за залози. Първата блутут рекламна кампанията в страната ни е поръчана от една от най-големите компании за интернет залози в Европа. Билбордовете ви изпращат коефициентите за най-вълнуващите спортни събития през месеца направо на улицата. Зад тази голяма крачка стои една от най-младите и бързо проспериращи компании за иновации в рекламата � "Джей Ти Интернешънъл". През 2008-а световното издание BusinessWeek обяви създателите на компанията за най-бързо развиващите се млади предприемачи в Европа! Най-хубавото е, че фирмата е изцяло българска. Идеята за "Джей Ти" се ражда още в училищните години на амбициозните бизнесмени, а в момента средната възраст на екипа е 20 години.
За съжаление от собствен опит мога да кажа , че системата работи доста бавничко, но за запалените футболни маниаци това едва ли ще е проблем:)




2 коментара:

  1. Аз лично не мога да коментирам успеваемостта на този вид реклама, но определено ми харесва това, че е нещо ново, поне за “родния пазар”, а нововъведенията имат много по-голям шанс да привлекат вниманието на потребителя.
    Също така, предвид използването на сравнително нова технология, следва този метот на реклама да въздейства повече върху младата част от потребителите.

    ОтговорИзтриване
  2. За съжеление системата и "услугите", които тя предлага са страхотни, но тя все още работи наистина бавно.Това да имаш и разполагаш с предлаганата информация все още зависи от мобилното устройство , което притежаваш , а съответно и от неговите възможности.Може да се каже , че съществува една тънка бариера между потребителите и bluetooth marketinga имено по тази причина.Но да се надяваме, че "Джей Ти Интернешънъл" скоро ще разрешат този проблем, ако това наистина се окаже Проблем по отношение на достигане до таргета. Успех колеги!

    ОтговорИзтриване